Tag motorcykelkørekort
​og mærk friheden

Et trygt forløb for alle køn og aldre

Drømmer du om at tage motorcykelkørekort? Så er du kommet til det helt rette sted. Hos Skaanings Trafikskole gør vi os umage for, at du føler dig tryg under hele forløbet – det er en af grundende til, at vi er en af Roskildes førende køreskoler.

Yamaha (Jon) og vores køreskole har et tæt samarbejde, så bare kom igang, så hjælper vi dig hele vejen til målet.

Vi tager både imod elever fra Roskilde, Hedehusene, Trekroner og andre omkringliggende byer, som gerne vil tage kørekort til motorcykel, og vi ser også frem til at byde dig velkommen, uanset din alder og dit køn.

Mød vores dedikerede kørelærer med motorcykelkørekort

Når du tager MC-kørekort her hos os, så kan du forvente at møde en kørelærer, som er fuldt ud dedikeret til dig og din læringsproces. Anders bliver din underviser gennem hele forløbet. Han har 20 års erfaring i motorcykelkørsel og undervisning, hvilket hele forløbet vil bære præg af. Anders er desuden uddannet hypnotisør og kan hjælpe dig, hvis du er nervøs eller mangler selvtillid.

Envidere har Jeg et tæt samarbejde med Yamaha i Roskilde, både med Mc'er og tøj mm, og hvis du skal købe Mc Yamaha med fede rabatter.

Du kan både låne handsker, hjelm, jakke, bukser og støvler på køreskolen. Det er et lovkrav at køre med MC-tøj på skolecyklerne, men ikke når du har fået dit MC-kørekort.

Du skal have en lægeattest med ved første teoriaften.

icon.mc

Holdstart til MC

• 28/2     2024 | Kl. 19.00 - 21.30 Turbohold 6 uger
  • 4/3       2024 | Kl. 19.00 - 21.30 Turbohold 6 uger
  • 3/4       2024 | Kl. 19.00 - 21.30 Turbohold 6 uger
  • 8/5       2024 | Kl. 19.00 - 21.30 Turbohold 6 uger
  • 3/6       2024 | Kl. 19.00 - 21.30 Turbohold 6 uger
  • 3/7.      2024 | Kl. 19.00 - 21.30 Turbohold 6 uger

Tilmeld dig MC holdstart

Du kan tilmelde dig holdstart til MC via formularen herunder​.

Vælg holdstart
Jeg ønsker at tilmelde mig MC-hold

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vi besvarer alle henvendelser inden for 48 timer.

Felter markeret med * skal udfyldes.​

Skal du have MC-kørekort? Tilmeld dig vores hold allerede i dag

Det tager ikke mere end seks uger at tage motorcykelkørekort – herefter kan du suse rundt på vejene og mærke den frihed, en motorcykel giver!

Kontakt os allerede i dag, hvis du skal have en plads på holdet, eller hvis du vil høre mere om vores priser på motorcykelkørekort. Det eneste krav til at tage MC-kørekort er, at du skal ville det. Hvis bare viljen er der, så skal Anders nok få dig trygt igennem forløbet.

20 års erfaring

Vores 2 kørelærere har 20 års erfaring som kørelærer og stor erfaring med unge mennesker, som skal til at tage kørekort.

God til håndtering af unge

Anders er uddannet hypnoterapeut, hvilket kan være en stort hjælp til, at de unge tror på sig selv undervejs.

Tilbyder også kvindelig kørelærer

Er du mest tryg ved en kvindelig kørelærer, så tilbyder vi dig også denne mulighed, når du skal til at tage dit kørekort.

4.8 / 5 på Trustpilot

Hos Skaaningstrafikskole er kunden altid i fokus! Læs hvad vores kunder siger om os på Trustpilot. Se  anmeldelse her.

Skaaningstrafikskole​

Østergade 38, 4000 Roskilde

Klik her for rutevejledning

anders@skaaningstrafikskole.dk

Har du spørgsmål til kørekort?

Ring til Anders

Copyright © 2021 Skaaningstrafikskole. Alle rettigheder forbeholdes.