Skal du til at tage kørekort?

Kom hurtig i gang med dit kørekort til bil eller motorcykel

Vi er 2 rutinerede kørelærer som hjælper dig trygt og sikkert igennem hele forløbet. Hos os er du aldrig alene - og typisk har du dit kørerkort hos os på kun 2-3 måneder!

Holdstart til bil

• 28/2-  2024 |   Kl. 16.30 - 18.45​
  • 25/3-  2024 |   Kl. 16.30 - 18.45​
  • 24/4-  2024 |   Kl. 16.30 - 18.45​

Holdstart til motorcykel

• 3/4-  2024    | Kl.19.00 - 21.30​ Turbohold 6 uger
  • 8/5- 2024 | Kl.19.00 - 21.30​ Turbohold 6 uger
  • 3/6- 2024 | Kl.19.00 - 21.30​ Turbohold 6 uger
  • 3/7- 2024 | Kl.19.00 - 21.30​ Turbohold 6 uger

20 års erfaring

Vores 2 kørelærere har 20 års erfaring som kørelærer og stor erfaring med unge mennesker, som skal til at tage kørekort.

God til håndtering af unge

Anders er uddannet hypnoterapeut, hvilket kan være en stort hjælp til, at de unge tror på sig selv undervejs.

Tilbyder også kvindelig kørelærer

Er du mest tryg ved en kvindelig kørelærer, så tilbyder vi dig også denne mulighed, når du skal til at tage dit kørekort.

4.8 / 5 på Trustpilot

Hos Skaaningstrafikskole er kunden altid i fokus! Læs hvad vores kunder siger om os på Trustpilot. Se  anmeldelse her.

Kørekort til bil og mC

Køreskole med fokus
​på din tryghed

Kørelærere med 20 års erfaring

Velkommen til Skaanings Trafikskole – Roskildes førende køreskole til bil og MC!

Vi er en køreskole, der prioriterer vores elevers sikkerhed og tryghed over alt andet. Vores tre rutinerede kørelærere har tilsammen mere end 20 års erfaring i branchen, og de har især god erfaring med at undervise unge mennesker.

Du er derfor i gode hænder hos os, hvis det er din første gang bag et rat.

Vores elever kommer typisk fra Roskilde, Tune, Trekroner, Hedehusene og omegn, men kommer du langvejs fra, er du naturligvis også hjerteligt velkommen her i vores køreskole.

Kom i gang med det samme​

Tag dit kørekort hos Skaanings Køreskole​

Vi har mange års erfaring og hjælper dig igennem.

Kørekort til bil

Hos os kan du tage kørekort til bil. Du kommer på manøvrebane, kørsel på vej 8 gange, glatbane samt teoriundervisning.

Kørekort til MC

Bliv en sikker MC kører. Du kommer på manøvrebane, kørsel på vej 6 gange, køreteknisk kursus samt teoriundervisning.

Kørekort med automatgear

Lær at køre bil med automatgear. Her gælder de genelle trafikregler samt hvad der specifik omhandler kørsel med automatgear.

Tro på dig selv – det gør vi

For nogle elever kan det føles grænseoverskridende at skulle ud på vejen for allerførste gang. Det har vi fuld forståelse for, og du skal vide, at vi står ved din side og giver dig en grundig undervisning.

Vores ene kørelærer, Anders, er desuden uddannet hypnoterapeut, og det kan være en stor hjælp for dig, der har brug for at tro mere på dig selv, for eksempel i forbindelse med en teoritime eller selve køreprøven.

Men hvad koster en køretime egentlig? I vores køreskole tilbyder vi B Kørekort (14.500 kroner) og kørekort til motorcykel (10.000 kroner). Der er max 12 elever på hvert hold, da vi mener, det bidrager til et sundt og trygt læringsmiljø, når man ikke er så mange mennesker. Vi kan også tilbyde en kvindelig kørelærer, hvis det ønskes.

Kontakt vores køreskole allerede i dag

Er det tid til at indtage vejene? Kontakt os allerede i dag og hør mere om vores priser og hold. Vi ser frem til at følge dig på din rejse mod kørekortet, hvad enten du drømmer om at køre bil eller motorcykel.

Skaaningstrafikskole​

CVR: 27477364

Østergade 38, 4000 Roskilde

Klik her for rutevejledning

anders@skaaningstrafikskole.dk

Har du spørgsmål til kørekort?

Ring til Anders

Copyright © 2021 Skaaningstrafikskole. Alle rettigheder forbeholdes.